Friday, June 8, 2012

Pengkalan Marin untuk Dijual

 Norway yang merupakan salah satu negara perpendidikan percuma yang hangat diperkata kan baru-baru nie ingin menjual pengkalan marin nya kepada umum.Apa yang dah jadi yer?Harga yang ditawarkan hanyalah 17.5 juta dolar sahaja.Pengkalan marin nie digunakan oleh kapal selam Amerika Syarikat untuk tugasan di lautan Artik pada perang dingin. Pengkalan nie termasuk lah mengandungi  sebuah stesen dok, bangunan pejabat, suite kediaman, bengkel dan gudang.

via

3 Comments
Comments

3 comments:

  1. nie kalo dia wat muzium pun ok.....kan

    ReplyDelete
  2. ermm btui tu....tp kalau aku dapat nak wat rumah jer...hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...