Saturday, June 9, 2012

Bagaimana memasang unit air cond di tempat yang sukar?

Korang pernah tak berbayangkan macam mana ler diorang nie pasang unir air cond di luar bangunan tnggi yang tak der sokongan langsung untuk berdiri.Walaupun terdedah kepada bahaya tak korang pernah tak dengar kematian disebabkan jatuh bangunan ketika memasang air cond?Kalau ada pun mesti skit jer kan....Jom kita layan 20 gambar bagaimana memasang air cond di tempat tinggi.


6 Comments
Comments

6 comments:

  1. Replies
    1. klu terjatuh nie kiok ler trus...huhuhuhu

      Delete
  2. seram lak aku tgk

    ReplyDelete
  3. hahahhaa..perghhhh..tobat gila depa nie ..aku respect ah .. lebih dari tgkat 4 tuuu bleh buat rileks jer sambil dok buat piping ...hahahaha,,naik seram bai,,kalo jatuh dah sah2 terburai dak pun kiok aka mampus terus di tempat kejadian,,,adoi laaa..aku buat aircond pun habis brani buat tgkat 3 jaa tu punnnn ketaq habisssss...tgk bwh nmpak kecik besaq jaa..risiko tggi...cara depa buat lagi gila...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau x depa yang buat sapa lg nak buat kan.....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...