Tuesday, June 26, 2012

25 Rekabentuk Lilin Yang Kreatif

Korang ada tak kenangan dengan lilin?Mungkin korang dan yang pastinya aku pernah dan akan merayau mencari lilin bila bekalan elektrik tiba-tiba terputus.Waktu nie laaa jugak kita akan tahu yang rumah kita ada tak simpan bekalan lilin dan waktu nie laaa jugak orang mula mencari lilin di kedai-kedai runcit.Tapi tue kisah lilin yang selalu kita tengok yang hanya berbentuk biasa.Terdapat gak lilin yang digunakan untuk menyambut hari jadi,menyambut majlis-majlis tertentu,digunakan untuk aromaterapi dan macam-macam lagi laa..Kali nie jom kita tengok macam mana lilin direkabentuk supaya menarik perhatian orang.Sangat menarik.....

via

14 Comments
Comments

14 comments:

  1. salam kenal;
    memang cantik seni lilin ni!!.

    ReplyDelete
  2. adew yang cantik , adew yang ngeri tapi yang kaktus tuh cantek betul larr, bile dah cantek , sayang la nak bakar , hehehehe ~

    ReplyDelete
  3. hahaha , taw takperr , girl ayu cam CP nih , benda2 cantek nih buat perhiasan jerr , hehehe ~

    ReplyDelete
  4. hehehe , eleyh , malu larr tuh nak mengiyakan , hehehe ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakaka....haa laaa.ngaku jer laaa..japgi majuk plak.

      Delete
  5. hahaha , taw takpe , CP malas nak merajuk nanti tak comel lak , hahahaha !

    ReplyDelete
  6. hahaha , ubat dah habis , hehehe ~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...