Sunday, June 17, 2012

Ilusi 3D yang menakjubkan pada pintu garaj

Korang dah tengok entri mengenai buaya dan bulldozer dalam garaj kecil? Entri sebelum nie kita dah tengok 14 gambar ilusi pada pintu garaj yang boleh mengelirukan sesiapa jer yang lalu dihadapan garaj nie,entri kali nie kita tengok plak baki 24 gambar ilusi yang dihasilkan syarikat dari Jerman untuk sesiapa jer yang ingin menunjukkan yang diorang nie boleh meletakkan apa yang tak mampu orang letak pada tempat yang sempit. Jom tengok.



6 Comments
Comments

6 comments:

  1. nk wat gak tak?letak kt pintu umah.....hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehee smart sey..esp yg ade taman kat belakang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....padahal dalam garaj tu semak apa tah....kan kan

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...