Monday, June 18, 2012

Gambar Hari Isnin 1#

Selamat ari isnin semua.....hari untuk memulakan keja semula dan mulakan belajar kepada yang dok blaja lagi.Ari nie kita layan gambar macam kat bawah nie...Lawak jer kan..huhuhuhuhu.Tapi korang perasan tak kat Malaysia nie pun banyak jer orang mcm nie?Tak caya ada orang macam nie? Cuba tengok kat keta kancil,tuan dia siap buang lambang produa n ganti dengan daihatsu.....bukan kancil jer kan,banyak lagi keta2 model lain.So tak sama ker dengan keldai nie?Nasib laa xder tulis nama keldai kat dahi dia kan...huhuhuhu


4 Comments
Comments

4 comments:

  1. btol2..mmg kat malaysia pn org tempek jenama lain pulak kat kereta dia..haha
    lawak pn ade kesian pn ade..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar papa asal bergaya dgn lambang...huhuhuhuhu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...