Sunday, September 16, 2012

Gelagat Lucu Kanak-Kanak Tidur ( 16 Gambar )


via
18 Comments
Comments

18 comments:

  1. hehehe... terlampau letih la tu... anak eza pon macam tu ja... tau2 senyap dan rupa2nya dah terlelap

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bleh nak main sampai tertido kan....tu laaa budak2

      Delete
  2. hehehe , macam yang dalam kelambu tuh , hehehe ~

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. org biasa tido dlm kelambu nie biasa laa CP.kdg2 gedebuk jatuh katil...hahahahaha

      Delete
  4. hahahaha , skg dah takde dah kelambu2 nih , ubat nyamuk pown pakai yang letrik punyer tuh , memang berkesan tapi kat keluasan yang tertentu larh ,ehehehe ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kan klu balik kg kan...mesti mak galakkan pakai kelambu lagi dr ubat nyamuk..

      Delete
  5. tak same la nan CP , mak CP siap bawak gi mana2 lagik ubat nyamuk letrik tuh , huhuhuhu ~ even balek kg , hehehe , opah yang asalnya pakai kelambu pown jadik tak pakai kelambu , hehehehe ~

    ReplyDelete
  6. CP dah emel kamu , tak perasan kerr ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. xder pun CP...silap email per? saifulizan84@yahoo.com

      Delete
  7. emel dah sen emel lagik sekali , dapat ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. xdapat laaa...email saifulizan84@yahoo.com yer?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...