Thursday, July 12, 2012

Penipuan Nyata

Korang dah tengok tak citer The Amazing Spiderman?Perhhh.....memang best arr.Rugi laa kepada sapa-sapa yang masih tak tengok lagi tue.Tapi aku bukan nak citerkan pasal best atau tidak citer tue tapi nak citer pasal harga tiket wayang pada hari rabu.Mesti korang pun tau kan, selalunya hari rabu diberi harga yang berlainan.Mungkin sebab hari tue kurang sambutan kot....Macam laa jugak iklan yang dibuat oleh Jitra Mall Cinema nie.Tak silap aku ada 3 atau 4 iklan yang ada kat Jitra Mall nie.Diorang letak tempat yang menjadi laluan utama pengunjung macam kat lif, kat tangga dan kat pintu masuk Jitra Mall tu sendiri. So disebabkan takde keja ari nie aku pun pergi laa Jitra Mall nie dengan niat nak tengok Spiderman.Tambah plak hari rabu, kan tiket murah rm3 dari biasa. Tapi bila beli jer tiket tengok-tengok harga RM10.......Hairan laa aku.Iklan punya laaa nak rakk cakap RM7 tiba-tiba RM10 plak. So aku pun buat-buat laa tanya, " Yang harga RM7 tu macam mana erkk?". Nak tau apa yang dia cakap? Dia cakap tue iklan lama....Ermmm...xper laa.Mungkin betul kot iklan lama, tapi dalam hati macam tak puas ati jer lagi.So aku pun gi laaa tengok sekali lagi iklan tu macam gambar kat bawah nie..
Korang peasan tak apa yang aku perasan yang iklan nie bukan iklan lama?Cuba korang tengok poster-poster movie yang ada kat situ, semua movie baru punya kan?Lagi satu, dah cakap iklan lama napa laa tak buang jer iklan tu?
Nie plak iklan kadar harga yang aku tengok kat lif...
Dan nie tiket aku baru beli bertarikh 11/7/2012( Rabu) Jam 2.30 petang.
So apa komen korang?Sebenarnya aku tak ler nak berkira sangat bab harga nie sebab apa jer citer yang aku betul-betul minat bab harga tolak ketepi...Janji citer best jer.Tapi nie tak puas ari kes kena tipu hidup-hidup.Brapa ramai dah yang dah ditipu?Brapa lama dah diorang menipu dan brapa keuntungan dah diorang kaut dari penipuan nie?

Sekian jer kot luahan tak puas ati nie...hehehehe.Tempat korang ada tak macam nie?

8 Comments
Comments

8 comments:

  1. hehehe , CP tak perasan sangat , CP tak berkira pown harga ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikk lama menyepi.....bz eh....org pun tak kira sangat tapi bila menipu nie xsyok gak laa.geram

      Delete
  2. hehehe , aah , agak bz lerr , hehehe ~ hem , tuh la , kadang tuh bile menipu yang rase ralat tuh even benda kecik

    ReplyDelete
  3. aku beli tiket hari rabu smlm RM7 kat IOI mall...

    ReplyDelete
    Replies
    1. maknanyer logik lagi laa tiket rm7 sekarang kan?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...