Saturday, July 14, 2012

Contest MEGA2012 Hazwan Hairy

Jom kita sertai contest yang agak menarik nie..fanomena.blogspot.com pada 12hb lalu dah keluarkan contest untuk bertanding melawan header blog siapa yang paling cantik.Sambutan dari blogger yang hebat-hebat belaka cukup menggalakkan.Korang rasa blog nie layak tak nak bertanding melawan blog diorang yang hebat-hebat belaka tu? Cuba dulu laa kan baru tau...hehehehe

Ni plak header aku....Ok tak?


Korang rasa macam mana erk dengan header aku? Korang boleh komen apa jer kat header aku nie samada buruk ker cantik ke ganas ker? Sebenarnyer aku xde idea sangat nak buat header, yang aku tau nak buat header yang berkait dengan conteng dan kreatif tapi last2 xnampak conteng pun...huhuhuhu.

Harap korang undi laa yer untuk header yang tak seberapa nie.Terima kasih...
2 Comments
Comments

2 comments:

  1. slmt pagi..sory lmbt bru on9!..tq sbb sudi join ea...all the best tuk anda tau....jap nk upload...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...