Thursday, July 5, 2012

Rekaan Tempat Tidur Menarik Untuk Kucing

Tentu banyak dari kita yang membela kucing kan?Korang dah ada tak tempat tidur untuk kucing korang?Kat sini aku tunjukkan contoh-contoh rekaan menarik untuk tempat tidur kucing..Kot-kot laa korang tringin nak buat kan.....Jom kita tengok.

via
7 Comments
Comments

7 comments:

  1. aii..makin manja la kucing-kucing tu..hu hu confirm kucing2 yang tak taw tangkap tikus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bagi kucing makan tido jer...huhuhuhu

      Delete
  2. bestnye tempat kucing..mcm2 bntuk..jeles ngan kucing!haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai mcm selalu tido dgn kucing jer....huhuhuhu

      Delete
  3. Wah...best tk hengat sume tempat tido kucing tue....erm...xde la kucing nk kaco time kita tido...mana ek nk cr almari tue sume??

    ReplyDelete
  4. Kreatif jugak idea diorang ni. Mesti meow suka. Terima kasih ye sebab berkongsi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...