Wednesday, May 2, 2012

Keunikan Tempat Mainan Kanak-Kanak Sekarang

Bila tengok tempat mainan kanak-kanak nie tringat zaman kanak-kanak dulu.Time dulu xder la canggih mcam sekarang.....ingat lagi tak papan gelongsor?papan jongkang-jongket?Sekarang papan gelonsor tah ler dipanggil apa sebab bukan lagi papan sekarang nie.........ok ok, tu kisah zaman dulu, sekarang kita tengok plak apa yang ada pada zaman sekarang untuk hiburan kanak-kanak.Tempat mainan nie direka oleh syarikat Monstrum dari Denmark..jom kita tengok.......

via
5 Comments
Comments

5 comments:

  1. aku yang da tua ni pon terasa gatal nak join budak2... hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha......taman mainan skrg mcm2 ada.kita dl mana ada smua nie.

      Delete
  2. cantik & kos tinggi. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalunyer pemaju yg kna bina...hehehehe.so xkisah janji cantik

      Delete
  3. gini gaya anak aku pun tak nak brenti main

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...